OFERTAOBSŁUGA FIRM

OFERTA DLA FIRM

Kancelaria oferuje kompleksową obsługę przedsiębiorstw i podmiotów prawa gospodarczego. Usługi Kancelarii nastawione są na skuteczne rozwiązywanie problemów przedsiębiorców i udzielanie im efektywnej pomocy w prowadzeniu działalności gospodarczej. Klientom oferujemy zastępstwo prawne i procesowe w postępowaniach, ale również prawne wsparcie bieżącej działalności firmy.

Analiza <strong>umów</strong>

Analiza umów

W każdym wypadku lepiej mieć umowę sporządzoną na potrzeby konkretnej transakcji, niż mieć wzór „ściągnięty” z Internetu. W tym ostatnim przypadku jest prawie tak, jakby tej umowy nie mieć wcale, bo chroni ona w minimalnym zakresie. Jeszcze lepiej, gdy tę umowę sporządzi prawnik, bo wtedy będą Państwo mieć nie tylko podkładkę do ewentualnego sporu sądowego, ale też gwarancję, że ten spór będzie toczył się w Sądzie najbliższym siedzibie Państwa firmy, a przede wszystkim, że znajdą się w niej uregulowania najdalej idące ku ochronie Państwa interesów.
Reprezentacja <strong>w postępowaniu sądowym</strong>

Reprezentacja w postępowaniu sądowym

Sprawa trafi do Sądu tylko wtedy, gdy nie uda się wypracować z przeciwnikiem polubownego załatwienia sporu – to mój priorytet i zawsze, gdy tylko to możliwe, staram się załatwić sprawę ugodowo. Taki rozwój sytuacji pozwoli zaoszczędzić Państwu niepotrzebnych nerwów, czasu i pieniędzy. Jeśli jednak zagorzały rywal zacietrzewi się w swoich „racjach” tak wielce, że sprawiedliwości upatrywał będzie jedynie w Sądzie, wtedy koniecznym będzie prowadzenie sporu w postępowaniu sądowym. Państwa osobiste stawiennictwo wymagane jest tylko na żądanie Sądu (zazwyczaj raz w toku postępowania). Prowadzę postępowania o zapłatę z tytułu niewłaściwego wykonania lub niewykonania umowy, zapłatę z faktur a także o roszczenia z innych tytułów.
Windykacja <strong>należności</strong>

Windykacja należności

Uzyskanie wyroku zasądzającego na Państwa rzecz dochodzonej należności to dopiero połowa sukcesu. W biznesie liczy się przecież realny pieniądz, a nie kartka z enigmatycznym stwierdzeniem, że pozwany „X” ma zapłacić na Państwa rzecz kwotę „Y” w terminie „Z”. Moja rola nie kończy się na tym etapie. Nadal działam w Państwa imieniu, konstruuje wniosek egzekucyjny, współpracuje z komornikami na ternie całej Polski, a także na bieżąco informuje Państwa o postępach w sprawie. Prowadzę postępowania egzekucyjne na każdym etapie, podejmuje się reprezentacji w postępowaniach egzekucyjnych z nieruchomości.

Kancelaria przy wykonywaniu i po zakończeniu zlecenia zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy informacji związanych z działalnością zleceniodawcy i podmiotów z nim powiązanych bez jego uprzedniej pisemnej zgody. Wszelkie materiały, w tym umowy i inne dokumenty zawierające dane dotyczące Zleceniodawcy i inne informacje związane z jego działalnością, w których posiadanie Zleceniobiorca wejdzie w związku z wykonywaniem prac objętych przedmiotem umowy stanowić będą własność Zleceniodawcy. Zleceniobiorca zwróci niniejsze dokumenty Zleceniodawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od wygaśnięcia lub rozwiązania umowy.

Obowiązek zachowania w tajemnicy wszystkiego, co wiąże się z wykonywaniem zawodu adwokata wynika z obowiązujących przepisów prawa – ustawy z dnia 26 maja 1982 roku – Prawo o adwokaturze, a także z Zasad Etyki Adwokackiej. Kancelaria zapewnia o dochowaniu tajemnicy zawodowej i zabezpieczeniu poufności w trakcie wykonywania umowy jak i po jej zakończeniu bez ograniczeń czasowych. Zachowanie tajemnicy i poufności nastąpi w oparciu o funkcjonujące w Kancelarii procedury oparte o przytoczone powyżej wymogi wynikające z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.

Kancelaria Adwokacka
Adwokat Paweł Mardarowicz